Reference

BeWooden.cz

Šikovný robot pro BeWooden odbavuje nejčastější dotazy zákazníků a šetří tak čas podpoře. Sbírá e-maily zákazníků a automaticky je přenáší do e-mailového nástroje.

Akvizice zákazníků probíhala skrze soutěž připravenou v chatbotovi. Každý týden bylo zákazníkům zasláno několik otázek za které sbírali odznáčky. Vyhodnocení probíhalo hned po zodpovězení poslední otázky, stejně tak se automaticky dopočítaval počet odznáčků v rámci soutěžních týdnů.

Open Rate hromadných rozesílek se pohybuje nad 90 %.

Trenýrkárna.cz

Pro Trenýrkárnu jsme vyvinuli chatbota na míru, který funkčností konkuruje mobilní aplikaci.

Umí najít nejbližší pobočku zásilkovny dle PSČ, zjistit stav objednávky na základě e-mailu a čísla objednávky. Na základě zvolených kritérií (barva, velikost, cenová hladina, pohlaví) doporučí zboží skladem nebo na základě pohlaví z databáze vybere náhodné zboží.

Celým chatbotem provází postavička Mr. Trenkáče, který vám nabídne slevu na první objednávku nebo přepojí na podporu, pokud neumí odpovědět.

Differenta.pl

Pro polskou verzi módního e-shopu different.cz jsme připravili chatbota Diffíka, který má ulevit zákaznické podpoře a podpořit prodejní aktivity.

Díky propojení s e-shopem umí zjistit stav objednávky na základě e-mailu.

Je naučený předávat nejčerstvější módní tipy, zasílat nové kolekce oblečení, sbírat e-mailové adresy a hlavně odbavit nejčastější otázky které se týkají nákupu.

Dreamstock.cz

Stela Automatela je pomocník při nákupu na e-shopu dreamstock.cz.

Umí poradit s výběrem zboží, při reklamaci, při výběru správné velikosti. Když nezná odpověď přepojí na zákaznickou podporu a pokud chcete, pravidelně zasílá novinky a slevy z e-shopu.

Open Rate zpráv se drží nad 70% hranicí a chatbot se tak stal neodmyslitelným marketingovým kanálem, který e-shop využívá.